מי אני ושאר שאלות קיומיות

יום שני, 1 באפריל 2013

אודותיי.




מי אני ושאר שאלות קיומיות – יעל רוזנולד-יניב. חובבת אסתטיקה לעומק. בת זוג. אמא. בעלת עסק לניהול תוכן ונראות ברשתות חברתיות. משמע? מקימה, ממתגת, משווקת ומנהלת עמודי פייסבוק עסקיים, כותבת בלוגים וניוזלטרים מעוררי רגש עבור בעלי עסקים שזמנם מוקדש לצמיחה עסקית ויצירה, ומלמדת עסקים ומותגים מתחילים איך להתחיל ולעשות את זה לבד. משוטטת ברשת המון. אוצרת-וירטואלית של דברים יפים.

רשימת דברים אהובים בסדר אקראי (נכון ל-2014):
o ילדים. עדיפות לפרטיים.

o בן זוג.

o עבודה.

o כתיבה.

o ספרים. עדיפות מובהקת סטטיסטית לבריטים מצחיקים או למרובי-תיאורים של בדים, בגדים ו/או אוכל. התרחקות ממדף רבי המכר.

o טיולים. צעדת נס ציונה <אין צורך באמת להגיע על-מנת להמשיך לאהוב>

הכתיבה ואני – מאז שפענחתי את עניין החזקת העיפרון, אנחנו ביחד. בכל קריירה בה החזקתי לאורך הדרך. גם כשהעיפרון הוחלף במקלדת.

רשימת תובנות-חיים מסודרות לפי קריירות. מומלץ לגזור ולשמור –
o השתקה של חלק מגן הדיסטרופין, באיזור הקטן המכונה Dp71, גורמת לפיגור שכלי אצל חולי דיסטרופיית שרירים ע"ש דושן (מיקום-אאוריקה: מכון ויצמן)

o אדם ממוצע יכול לסחוב שקיות במשקל שווה ערך למשקל גופו אם הוא מאמין שהוא עוסק במקצוע המתאים. כוח מניע נוסף: ג'וליה רוברטס בסצינה המפורסמת ב"אישה יפה" (מיקום-אאוריקה: רח' דיזינגוף, יום לפני הפקת אופנה מגזינית כזו או אחרת)

o אפשר לשמור על סגנון כתיבה אישי גם כשכותבים הצעה לכתבה, הודעה לעיתונות, כתבה שיווקית-על-גבול-מסחרית (מיקום אאוריקה: שמור במערכת. חיסיון אשת-יח"צ-לקוח וכיו"ב)

o כתיבה של סטטוסים לפייסבוק מאפשרת הסתכלות שונה על העולם. קצת כמו שירת הייקו מודרנית, שמתמצתת ומדגישה את הרגע, או שמה אותו בתוך קונטקסט בעל נגיעה רחבה אנושית (מיקום-אאוריקה: כל יום. בכל מקום)

o כדי לכתוב עבור מותג, כל מה שאני צריכה זה רק להתאהב בו קצת. וכדי לעשות את זה כל מה שאני צריכה זה רק להבין אותו באופן עמוק ורחב יותר. ובעולם שבו אני מסתובבת, עם העסקים הקטנים האלה שיוצרים דברים יפים, או עם העסקים הגדולים האלה, שפעם היו קטנים ובנשמה שלהם עדיין יש את המקום הזה הבוטיקי-אינטימי, זה הכי קל שיש (מיקום-אאוריקה: בית-קפה מעורר השראה, הווה).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה